Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 25 maj 2012

Shoppingtur!

Idag så åkte Henrik in och jobbade. Vilket betyder min första dag själv med två barn :o).
Jag var riktigt organiserad imorse. Ammade Zion först, sen så somnade han. Då kunde jag göra i ordning Ilona. Ammade sen en liten stund innan vi gick till förskolan, han somnade om  i vagnen och sen traskade vi iväg till förskolan :o).

Dagens kläder för Ilona:
Molntunika från Me&i och 3/4 tajts från H&M. Klippte Ilona igår oxå. Hon har så mycket hår så hon blir så svettig i nacken i denna värme. SÖTNOS!
Zion sover medan jag och Ilona fixar oss.
 Sen åkte jag och Zion in till gränby. Vår första shoppingtur tillsammans :o). Men han sov sig igenom shoppingen :o). Blev lite nya grejer till Ilona och Zion. Och även morsdagspresent :o).

Nya sandaler till Ilona
Lite tråkigt att köpa, men ett måste. Nya galonisar.
Ankelstrumpor
Muminklänning
Till Zion: Mumin shorts och linne
Till Ilona: Shorts och linne
Liten solhatt till Zion
Nu har vi hämtat syrran på förskolan, så nu ska vi käka mellis :). Blir nog en tur till lekparken oxå.

Inga kommentarer: