Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 21 maj 2012

BVC!

Nu så har vi haft BVC här hemma. Fick massa informationpapper m.m. Mycket man känner igen sen Ilona var bebis :o).

Sen så vägde vi honom. Hans startvikt när han föddes är 3810 gram. När vi var på hörseltest och läkarbesök förra veckan så vägde dom honom oxå och då hade han gått ner till 3680 gram, vilket är vanligt att dom går ner lite efter förlossningen. Men nu hade han gått upp till 3990 gram. Så sköterskan tyckte det var en mycket bra viktuppgång på 1 vecka :o). Han äter ju mycket och det är nog grädde som jag serverar honom :o).
Nästa vecka är det BVC igen. Mycket besök inbokade de första veckorna :o). Har lagt in Zions vikt och längd till vänster här på bloggen, precis som Ilona har. Alltid kul att följa och jämföra med Ilona :o).

Härligt väder idag oxå. I eftermiddag är det ridning för Ilona. Jag har även bokat in en ridning den 9 juni. Tjohooo! Jag har inte ridit sen i julas. Åååå...vad jag längtar :o).

1 kommentar:

M o P sa...

Gradde Linda det gor susen, det fick mina barn oxa, och sov sa bra pa det puss puss