Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 9 maj 2012

Kanske??

I natt trode jag nästan att det var på gång. Har inte sovit mycket då jag hade en del värkar som faktiskt gjorde ont. Tillräckligt ont för att inte kunna sova och slappna av. Kanske det är nära nu? :o).
Dessutom rörde sig bebis hela tiden. Var tvungen att gå upp, kunde inte ligga i sängen. Just nu är det lugnar i magen, men jag är öm. Men jag känner mig konstig, svårt att förklara. En känsla i kroppen som inte brukar vara där. Vi får se vad det blir av :o).

Många undrar om jag kommer skriva här på bloggen när vi åker in till förlossningen. Jag tror inte jag kommer att göra det. Vår familj kommer att få reda på först när bebis har kommit ut innan jag lägger ut bilder bloggen :o). Ilona ska bli den första som får se sin lillebror innan någon annan :o). Så långt har vi planerat :o).

Och för er som gissar datum, så ser det ut så här för er nu :o). Inte många kvar i tävlingen....*Spännande*. Maggan tror stenhårt på vinst :o).

Michael
2maj

Mamma
3 maj

Jennie
4 maj

Ingela
Emma
Stina
5 maj

Magdalena
Andreas
Emelie
6 maj

Anna W
7 maj

Faster Maria
Jessica
8 maj

Jessica E
9 maj

Frida
10 maj

Maggan
11 maj

Pappa
Mikaela
14 maj

3 kommentarer:

Emma sa...

Spännande. Agnes är ju född den
11:e maj.

Maggan sa...

Du är väl inte inne och föder nu va? Jag har ju sagt åt dig att knipa ihop i 30 timmar till ;)

Linda sa...

Nope...Jag är inte inne och föder :).