Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 13 november 2014

Bloggpaus

Har inte blivit så mycket bloggande på några dagar. Har inte haft nå blogglust, men nu så tänkte jag blogga ikapp lite :).
 
Ilona har varit hemma med feber. Hon klagade på huvudvärk i måndags när hon kom hem från fritids och det visade sig att febern hade kommit på ett besök. Hon låg däckad i 39 grader i två dagar. Så det vart ingen ridning eller dans för henne denna vecka. Men igår var hon feberfri och fick gå till skolan idag.
 
Igår lekte vi lite med håret och Ilona ville prova platta sitt hår. Hon ser så stor ut tycker jag min vackra tjej :).
Vi får väl se om Zion åker på febern också, men än så länge är han pigg. Igår körde han en kullerbytta ner från soffan och slog i näsan och fick en rejäl fläskläpp. Typiskt då det är fotografering på förskolan idag. men han var inte lika svullen när han vaknade nu på morgonen. Ser bara ut som han har en liten snus under läppen när han ler, så gullig :).
 
I morse stylade vi oss inför fotograferingen min fina lillplutt :).
 Fick fina fynd från Angelica också, som har varit i Ullared i helgen och jag skickade med en minibeställning :). Ridtermobyxor till Ilona. Perfekt eftersom dom rider ute hela tiden och när kylan kommer.
.
 Även en ny kaffemaskin som vi ska ha till stugan. Men denna var mycket snyggare med silverdetaljer så vi har nog kvar denna här hemma och tar vår gamla till stugan i stället :).
TACK så jätte mycket Angelica och du skötte dig mycket bra på hästavdelningen ;).

Inga kommentarer: