Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 20 november 2014

BVC och överraskning

Idag var det 3 månaders kontroll på BVC för Wilda.
 
Hon väger nu 7510 gram och är 59cm lång. Växer vår fina goa lillskrutt :).
Sen var det dags för spruta. Två styckna , en i varje lår. Och OJ, vad hon skrek. Det var ett skrik jag inte kände igen eller har hört förut. Hon var så arg och tårarna sprutade. Mycket ovanligt att höra. Men som tur var så gick det över fort och hon skrattade när vi åkte därifrån :).
Igår fick vi en överraskning. Det ringde på dörren igår kväll och när jag öppnade så stod Maria där :). Våra barns faster, Henriks syster som bort i London......Hon fick i alla fall ett gott skratt när hon såg min förvåning när jag öppnade dörren :).
Så roligt att hon har kommit till Sverige på en snabbvisit.
Så idag brunchade jag och Wilda tillsammans med Maria på IKEA och snackade ikapp lite. Såååå kul!!! Det hade jag ju inte planerat att få göra.

 Första gången som hon fick träffa Wilda :).
Imorgon flyger hon tillbaka till London och nästa gång hon kommer så blir det till jul och då har hon kusin Sanna med sig också. Så nu längtar vi massor till jul :).

Inga kommentarer: