Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 6 november 2014

LOPPIblogbag

En härlig LOPPIblogbag Gravid & baby har kommit hem i brevlådan :).
Produkter för dom som är gravida eller har en liten bebis.
 
*Barnkit från Folksam. Praktiskt litet kit att ha med sig med plåster, solskyddskräm, brännsårsplåster, brännskadegel och skavsårsplåster. Våran barnkit ska jag lägga i bilen. Alltid bra att ha om olyckan är framme när man är ute och åker.
 
* Älskar dessa produkter från ACO. Mina barn är oftast torra i huden och jag använder dessa produkter efter vi har duschat/badat och dom är superbra. Minicare babymousse wash som är mild och skonsam mot huden utan att torka ur. Och sen Minicare Baby oil som återfuktar och gör huden mjuk och len. Kan även användas i badvattnet eller direkt på huden som t.ex. babymassage.
 
* Inotyol salva som lindrar och skyddande mot irriterande hud.
 
* Vanish oxi action crystal with pulver. Ett måste när man har barn tycker jag :). Funkar alltid för mig och jag har fått bort många fläckar med hjälp av vanish.
 
En Loppipåse skulle ha hängt med också, men det vart nå fel i packningen till mig så den ska komma nästa vecka :).

Inga kommentarer: