Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 11 oktober 2008

Gissa vem som vann!

Var jätte kul att bowla igår....Gissa vem som vann? :o) Efter bowlingen åkte jag hem för att ta hand om mina två älsklingar. Men det var kul att komma ut lite och träffa alla kära jobbarkompisar.
Idag har jag varit i stallet oxå. Red på Kalle och vi tränade på skänkelvikningar. Gick bra, men som jag nämnde förra veckan så är Kalle så känslig. Han går utan problem i skänkelvikning.
Därefter åkte jag till Gränby för att handla, som jag snabbt ångrade när jag kom dit. Det var folk överallt. Så jag sprang igenom kvantum, för att sen skynda mig hem till Henrik och Ilona.

Ni kanske undrar varför jag har två att ta hand om nu. Så är det för att Henrik har opererat sitt öga, och kan inget se. Hans friska öga blir oxå påverkad och han är extremt ljuskänslig just nu. Går med mina stora solbrillor här hemma. Hoppas att det blir bättre snart och att svullnaden går ner snart så han kan få upp ögonlocket. Just nu så har han tejpat upp dem. Jag måste oxå ge honom ögondroppar visa tidpunkter under dagen. Men allt är för det bättre och snart kan ha se bra igen.

Resten av dagen blir att ta det lugnt.
Trevlig lördag!

Inga kommentarer: