Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 25 oktober 2008

Nya kläder!

På förmiddagen var jag i stallet och red. Äntligen red jag PimPim. Världens goaste häst. Vi tränade tempoväxlingar på volterna. Första fjärdedelen skulle vi ha långsam skritt, 2:a fjärdedelen ökad skritt. 3/4 komma fram i kort trav och den sista fjärdedelen ökad trav. Därefter halt, och sen börja om igen. Det gick bra, men jag ville jobba lite till med PimPim. Han tar lite tid på sig innan han kommer i form.

Därefter åkte jag till Gränby för att storhandla. Jösses!!! Vad folk. Efter en del köande och väntande. Kom jag hem med massa mat och såklart nya kläder till Ilona :o).
En jeans kjol och rosa kofta
Mockasiner
Så nu kan hon har mockasiner på sig utan att hon halkar med fötterna när hon hoppar. Bättre fäste.
(Det är Henrik som bankar i bakgrunden och så har Ilona hicka.)

Inga kommentarer: