Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 18 oktober 2008

A piece of cake!

Äntligen fick jag boken Leila bakar. Så nu ska det bakas.....är så sugen på att börja göra polly muffins :-). Sen fick jag presentkort på IKEA och ett fint blockljus på fat. Tack så jätte mycket!
Dagen har varit lång, så nu är man trött.
Var och red på förmiddagen. Jag hade Poppe, har aldrig ridit honom förut. Och då börjar jag med att hoppa han. Men det gick super bra. Han är en rätt så ung häst och har lärt sig mycket den senaste tiden. Men vi tränade på att landa i rätt galopp så vi hoppade snett igenom i båda varven. Var en kul övning och vi lyckades. Poppe är så duktig!

Därefter skyndade jag mig hem, då mamma, pappa, Micke och Emilie skulle komma. Sen har det varit full fart hela dagen.

Nu ska jag slänga mig på soffan och kika på stjärnor på is.
Trevlig lördagkväll!

4 kommentarer:

Anonym sa...

STORT GRATTIS på födelsedagen!!!
Hoppas ni får en mysig dag! Vilken bra present..Leila bakar..den passar ju verkligen till dig som är så duktig på att baka!

Kram på dig!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! Hoppas du får en bra dag.

Anonym sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS på födelsedagen!!!!!! Hoppas du får en tokbra dag! Kram kram/Stina

Anonym sa...

Åhh måste börja med att gratulera!! Ebba hae sovit hela nätterna nästa enda sedan hon var nyfödd..förr somna hon vid kl 23-24 nån gång...men nu ger jag henne gröt och ibland tillägg sen somnar hon mellan 21 och 22 någon gång...Ganska sent blir det, men det gör inget eftersom hon sover hela nätterna istället..kram kram ifrån oss