Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 31 maj 2009

Grattis på Morsdag!

Idag är det min första MORSDAG. Vi har haft en mysig morgon.
Ilona vaknade redan kl. 6. Då tyckte hon det var dax att gå upp. Hon vaknade pigg och glad som vanligt. Dessutom hade hon morsdagspresent till mig :o).

Uppvaktad i sängen.


Jag fick en fin bukett med syrener, ett fint kort och ett presentkort hos Olssons frisörer på en klippning och toning. Vad duktig min tjej är på att köpa presenter :o).



Sen gick Henrik och Ilona ut på en morgonpromenad, så jag fick ligga kvar i sängen. Så då somnade Ilona igen i vagnen, så hon hade nog inte riktigt sovit klart.

När de kom hem så käkade vi frukost ute på altanen. Så mysigt.

Gott med smörgås


Mysig frukost


Nu ska vi dona lite här hemma, sen drar vi till Västerås.

GRATTIS MAMMA PÅ MORSDAG!
HENRIK SÄGER GRATTIS TILL SIN MAMMA PÅ MORSDAG!

2 kommentarer:

Maigiz sa...

Det var min 20:e morsdag ;)

stalker sa...

varför har du slutat blogga vet inte vad jag ska läsa mer