Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 19 maj 2009

Staden!

Henrik cyklade in till jobbet idag. Blir trött och svettig bara jag tänker på det. Men jag fick ha bilen då i alla fall. Så jag och Ilona åkte ner på stan. Jag går så sällan på stan nu när vi har Gränby. Men jag har gjort klart beställningen på mina glasögon, så om en vecka får jag dom. Sen kikade vi runt lite i affärer. Köpte ett par jeans tajts till mig bara. Ilona har väl tillräckligt med kläder eller??

Sen så köpte vi en present till min kollega Jenny som fick tvillingar den 7 maj. Imorgon ska jag och Ilona åka dit och gosa med två bebisar Linn och Hannes :o).

Därefter åkte vi och handlade massa mat. Och nu har vi ätit en sen lunch. Hungriga var vi. Ilona äter massor nu för tiden. Finns inget stopp i den lilla kroppen. Hon äter så länge det finns mat på tallriken. Hon ÄTER oss hur huset!! *HAHA**

Lägger ut en film när Ilona busar. Jag tror hon gömmer sig. Filmen vart lite suddig.


2 kommentarer:

Emma sa...

Köpte du byxorna på Vila?, jag har köpt jag med, både ljusa och mörka.

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Åh vad duktigt du är som handlar till dig själv..jag lyckas mer sällan med det! Blir alltid ngt till barnen ist =)

Ny tävling hos mig igen..kika gärna in!

Ha en underbar dag! Kram