Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 25 maj 2009

Ny vecka!

Denna sköna helg gick fort.
Men en ny vecka har vi framför oss.

* Idag fyller faster Maria år.
Annars blir det lugnt. Ska ge mig ut i trädgården och fortsätta gräva i rabatterna. Vi har tänkt bygga en altan, så nu måste vi rensa ogräs och ta bort massa blommor så vi kan börja bygga. Kan säga att vi har hur mycket som helst att gräva upp.

* Imorgon ska vi in till Bälinge och träffa alla från föräldrargruppen. Det ska handla om förskolor. Sen så tänkte vi käka lunch tillsammans. Det blir mysigt.
Dessutom så är mina glasögon klara, så vi får se om jag tar mig ner på stan för att hämta dom.

* På onsdag blir Ilona 11 månader.

* På lördag är det stallet.

* På söndag ska vi åka till Västerås för att kika på när min brors tjej ska hoppa fallskärm.
Sen i sommar ska även Henrik, pappa och Percy hoppa fallskärm. *LÄSKIGT*


Inga kommentarer: