Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 maj 2009

Rolig dag!

Nu har vi varit borta hela dagen. Och roligt har vi haft det.

Jag skjutsade in Henrik och Ilona till farmor på förmiddagen. Sen åkte jag till stallet och red Monark. Vi red på volterna och gjorde serpentinbågar. Gick mycket bra. Jag red utan stigbyglar, så nu har jag träningsvärk i benen och rumpan :o)

Henrik, Ilona och farmor leker i lekparken.






Sen åkte jag och hämtade upp Henrik och Ilona för att åka till farfar, Kerstin och faster Hanna för middag. Det var mycket mumsigt. Var så hungrig efter ridningen. Ilona har busat och lekt för fullt hela dagen. Sover nog gott i kväll/natt.

Ilona och farfar busar


Bus med faster Hanna

1 kommentar:

Maigiz sa...

Leker de i "Rörparken" i Årsta?
Tycker att jag känner igen mig.