Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 11 maj 2009

Ny vecka!

Ja, då är det en ny vecka efter skön men hård helg :o).

* Idag ska Henrik till ögonläkaren. Hoppas att det blir prat om att ta bort stygnen i ögat. Det är ju snart 1 år sedan operationen. Så det borde bli dax snart.

* På onsdag ska jag till optikern för att prova ut nya glasögon. Jag ser ju knapp med mina glasögon, behöver starkare glas. Hoppas jag hittar ett par nya snygga bågar. Då kanske jag tycker om att ha glasögon på mig mera.

* På torsdag fyller pappa 50 år.
Och så ska Miriam, Elias, Emma och Agnes komma hit på fika/lunch.

* Sen på lördag är det hoppning.
Mamma och pappa kommer hem från Mallorca.
Och sen är det schlagerfest hemma hos Maggan. Det är en fin tradition som vi har :o). Man ska satsa 20kr, och sen gissa rätt placering på låtarna 1-3. Jag vann för 3 år sedan :o)

Dagen idag blir lugn, är så tråkigt väder. Regn och regn. Vart tog solen vägen?




2 kommentarer:

Emma sa...

Sliten tjej. Vad fin sidan var.

Mor o Far sa...

solen ar har i Mallorca