Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 26 maj 2009

Rolig dag!

Nu så har vi nyss kommit hem efter massa bus och lek.
Först åkte vi till öppna förskolan för att leka lite. Sen hade vi föräldrarträff som skulle handla om förskolan. De pratade om åtagande, sekretess, hur en inskolning gick till. Kändes inte som att det var någon ny information. Allt som de sa, kan man ju redan :o).

Sen så käkade vi lunch där och därefter gick vi ut och lekte lite i det sköna vädret.

Sen så åkte jag och Ilona in till stan för att hämta mina glasögon. Blev lite spring i affärerna oxå så jag köpte ett par jeans och två linneklänningar till mig :o).

Redo att åka till öppna förskolan

Ute i sköna solen


Mina nya glasögon

2 kommentarer:

Emma sa...

Glasögonen blev ju jättebra.

Jennie sa...

Jo men de där blev ju finfina! Passar jättebra. Så nu kanske du använder glasögon lite mer =)