Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 2 maj 2009

Ute!

Idag red vi ute på stora dressyrbanan. Så härligt och skönt. Men båda jag och hästen blir grymt svettiga i värmen. Jag red på Monark. Evigheter sedan jag red honom.
Vi tränade mycket på avbrott och igångsättningar. Jag tog snodd på Monark så på slutet blev han rätt så mjuk och fin. Det är då man alltid vill fortsätta rida, när man har kommit igång på riktigt :-).

Nu sitter jag och Ilona och käkar lite mellis på inglasade. Henrik har åkt in till stan med en kompis för att simma lite.
Dessutom tror jag att jag har åkt på nå ögoninflammation. Alldeles röd i ögonen och det var klibbigt i morse. Har sköljt ut ögonen med koksaltslösning. Hoppas att det hjälper, jag kan ju inte ha linser i . Hatar glasögon!!

Nä, nu så tror jag att det är dax för Ilona att sussa lite.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer: