Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 16 maj 2009

Schlager!

Hemkommen från stallet. Jag hoppade Monark idag. Vi var ute på stora hoppbanan. Så skönt att rida där. Gott om plats att rida. Vi hoppade en kontrollövning. Trava på ett hinder, landa i rätt galopp beroende på vilket varv vi rider in i efter hindret. En nyttig övning, men vill hoppa lite mer känner jag. Monark var duktig, han är så hoppglad.

Nu sitter jag här och väntar på att mamma och pappa ska komma. De kommer från Mallorca idag och kommer att åka inom här när de åker från Arlanda.

Sen ikväll ska jag hem till Maggan på schlagerfest. Kommer att bli så skojigt och spännande. Undra hur det kommer att gå för Sverige? Men jag hoppas på vinst eller en bra placering. Annars tycker jag om: Norge, Grekland, Finland, Malta och Azerbadjan.

Ska ta med kameran så bilder från festen kommer imorgon.


Trevlig lördag!

HEJA SVERIGE!!!

Inga kommentarer: