Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 11 oktober 2009

Fotograf!

Var på mässan i dag på fyrishov. Den känns så liten när man nyss har varit i Älvsjö och gått på UnderBaraBarn mässan. Då känns Uppsalas mässa som ingenting. Men man träffade massa folk man kände, det var skoj. Fastnade vid Me&i:s bord så klart, där jag oxå blir igenkänd nu för tiden...Haha.....

Men det blev inte så mycket shopping, (Känner mig duktig). Blev en fleecemössa från me&i, lite godisremmar. Och det roligaste av allt så lät jag en fotograf fota Ilona.
Det blev 3 bilder, som ska bli svart/vita. Jag ska förstora upp dom och ha dom ovanför soffan i vardagsrummet. Så nu fick jag helt plötsligt massa ideér på hur jag vill renovera vårt vardagsrum. Stackars Henrik :o). Men mer om den renoveringen sen ;o).

Så här blev bilderna i alla fall.


Och denna är i prov i svart/vit.
Världens sötaste!

2 kommentarer:

Mormor sa...

Japp världens sötaste

Emma sa...

Grymt fina kort.