Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 3 oktober 2009

UnderbaraBarn Mässan!

Idag har jag varit på UnderbaraBarn Mässan i Älvsjö med Anna och Jessica. Det var super roligt. Det blev massa fynd, kläder och gratisgrejer :o).

Vi såg dessutom en kändis. Laila Bagge från Idoljuryn :o).

Anna och Jessica

Gratisgrejer från Libero och Huggies
Disneypasta och kex
Majskrokar med fruktsmak. Ilona sitter och äter dom nu. Super goda tycker hon :o)
Massa nappar och två stora nappflaskor.
TE
Mockasiner, lurvig slemmig leksak (som Ilona tycker är läskig). Alcazars skiva fick jag när jag köpte Mockasiner.
Mössa till mig och scarvs till Ilona från Geggamoja
Nova star byxor
Tröjtunika från Gangstar
Lila tajts från Gangstar

Nu är jag trött i mina ben och ont i ryggen efter allt gående. Men nöjd över alla mina saker :o).
Tack Jessica och Anna för en mycket trevlig dag.
KRAM

1 kommentar:

Evelina sa...

Va mycket skoj du har shoppat!!! Å vad jag önskar att jag också hade fått åka dit....Kram