Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 5 oktober 2009

Vägg!

Ja, dagen har rullat på.
Jobbat, åkte och hämtade Ilona. Sen åkte vi in till stan igen för att storhandla. Svängde förbi Henriks jobb och hälsade på.
Sen hem, laga mat och mys i soffan. Nu sover lillskruttan.
Ja, dagen har rullat på i rasande fart.

Henrik har börjat att renovera Ilonas rum nu. Vi ska dela vårt gamla sovrum till 2 rum. Så nu håller han på att sätta upp en vägg och en dörr. Det är tänkt att ett ska bli Ilonas rum och ett arbetsrum. Nu längtar jag tills jag får inreda hennes rum :o).

Nu ska jag slänga mig i soffan och kolla på Hollywoodfruarna och käka min goda Ben & Jerry glass :o)

1 kommentar:

Ulrika - foto - Jonasson sa...

Kikar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att jag nu startat en ny spännande tävling:

http://uj76.blogspot.com/2009/10/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html

..en med chans att vinna presentkort från en underbar present/ inredningsbutik :)