Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 2 oktober 2009

Köket!

Nu ska jag bjuda på massa bilder från vårt kök.
Det börjar bli mer och mer klart. Det som fattas nu är ett vitrinskåp.

Ny hylla ovanför köksbordet

Vår köksoffa och rullbord



Ilona vill visa sin pall som hon har i köket för att hjälpa mamma och pappa :o)
Fin dekoration till min bakning
Sen måste jag visa min nya skönhet som har flyttat hem till oss.
En Kitchen Aid assistent i härlig plommonfärg. *ÄLSKAR*

Ljust och härligt kök. Så nöjd!

7 kommentarer:

Jessica sa...

Förstår att du är nöjd. Super snyggt!!

Evelina sa...

Jätte fint kök Linda...Bra att du visar lite bilder på ditt fina kök så man får lite inspiration och ideér tills vi ska till med vårt....Vill du veta en hemlis!!??? Meandi ska nog ha ett till nyhets släpp i slutet av oktober....=) Skoj skoj!!

Emma sa...

Jätte jättefint

Emma sa...

Jätte fint kök! Måste vara en fröjd att baka och laga mat:-)

Nilla sa...

Vilket fint kök ni har! :-) Så där vill jag också ha... ;-) Coolt med den där "köksön".

Mamma sa...

Snyggt kök gumman, nu fattas det bara hjul på huset.

Stina sa...

Ni har ett supersnyggt kök tycker jag!! KRAM