Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 21 oktober 2009

Lång dag!

Blev en lång dag idag.
Jobbade till kl.16.30. Sen hade jag en tid hos frissan kl.17 för att göra om mina slingor som hade tvättats ur håret. De trodde att de skulle ta 45 min. Men det slutade med att jag satt där 2 timmar, för färgen tog inte på håret, så de var tvungna att bleka först. Men nu syns det super tydligt, och det är så snyggt :o).

Imorgon flyger Henrik till Övik på jobb. Kl.8.20 går han plan. Så det blir jag som lämnar Ilona på förskolan. Blir första gången som hon kommer att få börja kl.7. Hon som annars vaknar kl.7.30 på morgonen kommer att vara kanontrött när jag väcker henne imorgon bitti. Tur att jag slutar tidigt imorgon.

Dagens me&i kläder:
Snigelbody + plysch overall med hjärta på rumpan.



Tjejmiddagen igår var super trevligt. Maggan hade lagat så god mat. Var sååå mätt när jag kom hem. Självklart glömde jag kameran, (fast jag hade lagt fram den). Så nu snodde jag bilder från Maggans blogg :o)


TACK GOA MAGGAN FÖR GOD MAT OCH TREVLIGT SÄLLSKAP :o)

Nu ska jag mysa i soffan och kolla på Grey´s Anatomy.

1 kommentar:

Stina sa...

Du är verkligen skitsnygg i håret!