Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 14 oktober 2009

Trött!

Har nyss kommit hem efter en heldags arbete. Jag har knappt suttit ner och tagit det lugnt på hela dagen. Vi hade föräldrarfika på eftermiddagen, därefter lärarmöte och sen personalmöte.......JAG ÄR TRÖTT NU! Ska hoppa in i duschen och sen gosa ner mig i sängen.

Lägger ut lite blandade bilder på Ilona och en film på lilltrollet.

Dagens Me&i kläder:
Bruna plyschbyxor, stadstunika och kaninstrumpor

Sen måste jag visa dessa bilder som jag tog kort på i helgen. Jag ritade på ett papper och sen ville Ilona oxå rita. Kolla in pennfattningen på henne! Hon kanske får mammas pyssliga sida :o).

Henrik har nu satt upp en vägg i vårt gamla sovrum så nu har vi två rum till. Ett ska bli Ilonas.
Jag tror Ilona redan nu vet att det är hennes rum för vi får inte gå in dit :o). Hur ska det bli sen när hon blir tonåring??

1 kommentar:

Maria sa...

Rolig film, undra vad hon säger! Va gullig hon e! Hoppas det går bra för er alla på jobbet, hälsa gamla humlefröknarna från mig!
Kram Maria