Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 9 oktober 2009

Rovdjuret!

Jag stod i köket, och då hörde jag Wilma komma jamande in. Tänkte vad är det med henne? Då upptäckte jag att hon hade fångat en liten sork, som hon slängde framför fötterna på mig. Ahhhh...vad rädd jag vart. Den levde, men kunde inte röra sig. Wilma var ju så klart jätte stolt och ville visa upp sin fångst. Berömde henne, men sorken fick åka ut. Wilma lekte med den tills den dog, men jag vill inte att hon ska äta upp den. Då kommer hon säkert kräkas upp den sen och det vill jag inte ha på mitt vita golv :o).

För er som vill se sorken :o)


2 kommentarer:

Emma sa...

AHHHHHHHHHH!!!! Linda, det värsta jag vet!!!!! usch vad rädd JAG blev när jag scrollade ner utan att ha läst innan. USCH!!!!

Emma sa...

Duktig tjej, men inget man vill ha inne:-) Hoppas Ilona är bättre idag!