Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 29 oktober 2009

Julplanering!

Jag börjar få julkänsla.
Har börjat planera i mitt huvud hur jag vill pynta julen här hemma. Köket är ju mera klart nu än förra året. Så det kommer att bli roligare att göra julfint.
Så jag ska fundera ut all pyssel som jag vill göra. Brukar alltid planera in mer pyssel än vad jag hinner med.
Sen måste jag fundera ut Ilonas önskelista till tomten. Listan kommer att läggas ut i bloggen snart.

Dessutom är det dax att planera julens hoppkurser.

Kan ju oxå avslöja att jag nu har köpt årets första julklapp :o).

JAG LÄNGTAR TILL JUL!

2 kommentarer:

Emma sa...

Det finns ingen som är så julgalen som jag. Så jag börjar komma in i mitt esse nu. Kram

Maigiz sa...

Kolla in min blogg så får du recept på goda julmuffins. Jag har också ledigt nu. I tre dagar, Sköööönt!