Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 7 november 2009

Bättre!

Idag gick hoppningen SUPER!
Vi hoppade kombinationshinder på två rätt upp stående och en oxer. Var så KUL!
Jag red på Poppe och vi flög över hindrena. Han kan annars hoppa rakt upp och rakt ner, men vi hade en fin rund galopp hela tiden. Så duktig!

Ilona har fortfarande lite feber. Strax över 38 grader. Hon har sovit 12 timmar i natt så det är bra. Lite snorig är hon, så det är nog en blandning av förkylning och tänder. Ser att hennes hörntänder på nedre käken är på gång.

Nu ska jag hoppa i duschen, sen vänta på att Ilona ska sova klart. Då ska jag fixa hennes rum, bilder på det kommer senare.

HÖRES!

1 kommentar:

Stina sa...

Ska bli spännande att få se hennes rum, jag gissar att det blir superfint precis som era övriga rum. Ni har bra smak tycker jag!
Kram