Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 25 november 2009

Jobb!

Det vart jobb idag för mig och förskolan för Ilona. Snacka om att hon vart överlycklig när vi rullade in på perkeringen utanför hennes förskola. Hon hoppade av glädje när hon såg sin förskola. Det är skönt att det är så. Hon sprang in till sina kompisar, vinkade hej då och sen försvann hon......Jaja...det var bara att sätta sig i bilen och åka in till stan och en hel dags arbete.

Ilonas öga är jätte fint nu. Men jag kraxar väl vidare. Hostan tycker jag är bättre men den finns där och snoret. Blir jag aldrig frisk?

Imorgon är det BVC för Ilona och spruta. Men jag såg nu på vårdcentralens hemsida, som vårt BVC tillhör. Att vaccinet är slut, även i Bälinge. Hur kan det var slut på vaccin på BVC. Om det skulle starta att vaccinera barn imorgon torsdag? Blir knäpp på det här nu. Får ju inte vaccinera Ilona på något annat ställe än det BVC som hon är inskriven på. Får ringa BVC imorgon och höra om det har nå vaccin.

Inga kommentarer: