Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 29 november 2009

Hästar, hästar!

Är uppe med tuppen. Ska snart åka till Stockholm och titta på Horse show i globen. Ska bli så skoj. Alltid så mysigt att titta på alla hästar som hoppar super högt. Sen gå och shoppa lite i annexet. Kameran är nedpackad, så bilder kommer i kväll. Vi kommer inte att se den sista julshowen. Blir så sent man kommer hem då. Så det blir hoppning och dressyr idag.

Ilona har blivit förkyld nu. Det var väl väntat, då alla hennes kompisar på förskolan är snoriga + jag. Men som tur var har hon sovit hela natten och hon sover än. Vaknade 1 gång vid kl.22. Jag tror hon inte hittade nappen. Sen har hon vaknat någon gång till, men har kunnat somna om själv.
Vi får se hur denna dag blir för henne, om det ska bli förskola i veckan.

Jag själv har fortfarande hosta. Trodde att den var bättre, men hostar lite på natten och framför allt på morgonen. Då är den som jobbigast. Funderar på att ringa vårdcentralen och få lite hostmedicin utskrivet. Rinexinen har jag tagit oxå, så bihålerna är mycket bättre nu, har lättat upp.
Nä, slut med sjukdomar nu.

Nu ska jag åka. Ses ikväll!

Inga kommentarer: