Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 27 november 2009

Shoppat och fest!

Jag och Ilona åkte in till stan efter frukosten.
Så nu har vi handlat alla fina julblommor och lite annat smått och gott.

Nu sover Ilona och jag vart oxå så trött. Ska nog lägga mig en stund på soffan, sen börja pynta här hemma. Får se om jag hinner lägga upp bilder ikväll.
Det är julfest på jobbet ikväll. Ska bli skoj. Men det blir nog en tidig kväll, är inte helt 100 i kroppen. Hostan är mycket bättre. Har inte hostat någonting i natt. Bara på morgonen när man vaknar och sen är det bra. Men jag är fortfarande täppt. Skulle vilja ta rinexin mot täppan. Men jag blir så trött av dom, så det får väntas. Vill ju vara pigg på festen :o).

Ska komma ihåg kameran till julfesten.

Höres senare!

Inga kommentarer: