Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 30 november 2009

Ny vecka!

Ilona fick gå till förskolan idag. Förskylningen är mycket bättre. Näsan rinner inge mer, men lite täppt är hon fortfarande. Men så glad och pigg. Hon vaknade kl.5 imorse och tyckte vi skulle gå upp och leka. Men jag tror hon vaknade av regnet. Det forsade ju ner i natt. Vaknade själv av det. Ilona satt och lekte och sjöng i sin säng. Men som tur var somnade hon om och sov till kl.8.20. Så det var skönt.
Henrik hade feber igår och började bli snorig. Så det är väl hans tur nu.
Själv kommer jag att få ut Cocillana och Mollipect idag. Så nu ska hostan bort.

Men en ny vecka har vi framför oss.

* Idag är det kvällsmöte.

* På onsdag inbokade utvecklingssamtal.

* På lördag så har jag bestämt mig för att rida, då SKA jag vara helt frisk. Så det så!

Så det blir en rätt så lugn och skön vecka.


Inga kommentarer: