Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 24 november 2009

Typiskt!

Blev hemma idag oxå med Ilona.
Det såg så bra ut igår. Men i morse var båda ögonen helt igen klibbade. Stackaren, hon såg ingenting. Jobbigt att vakna och inte kunna slå upp ögonen. Om det inte ger med sig snart, får jag ringa BVC. Kanske finns nå salva eller nåt som man kan använda.

Själv har jag nog oxå en seg förkylning i kroppen. Snorig och hosta. Men jag känner mig pigg i kroppen. Jobbig känsla. Man vill att det ska bryta ut så man kan bli frisk ordentligt. Jaja....få se hur länge jag står ut med hostan.

Ja, det blir ännu en lat dag hemma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kolla med Gunilla, jag minns att hon alltid hade en gul salva hemma i liten tub fran apoteket som hon anvande pa mig och Henrik nar vi var sma och hade ogoninflammation, funkade fint! Kramis, Maria