Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 3 november 2009

ONT!

Har ONT i min kropp.
Ramlade av idag på hoppningen. Men det var mitt fel, red på Kalle och vi hoppade en liten bana på 4 hinder. När jag skulle komma på det andra hindret, så kände jag redan i kurvan att jag hade för lite energi. Så självklart stannar han och jag flyger framåt. Lyckas klamra mig fast runt hans hals. Sen blir man hängandes där. Det är då man börjar fundera på om man ska hänga där eller släppa taget? Men jag bestämmer mig för att släppa taget och då säger det DUNS i backen.
Så nu har jag ont i rumpan och ryggen. Får se om jag kommer upp ur sängen imorgon :o).
Men jag hoppade banan sen två gånger. Och då gick det SUPER! :o).

Lägger ut lite bilder på dagen Me&i kläder.
Plysch molnoverall, apstrumpor och vit body från H&M.

Här säger hon AJAJ, för hon vet att hon inte får stå upp i stolen. TOKFIAN!

Idag fick vi hem den första skapelsen som Ilona har gjort på förskolan.
Hon har målat orange färg på pumpan. Visst är den fin :o)!!


Nu ska jag lägga min ömma kropp i soffan och titta på Desperate Houswives.

1 kommentar:

Emma sa...

Tur att det gick bra ändå trotts lite ont i kroppen! Söta bilder på Ilona :-) Kram