Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 21 november 2009

Pulka!

Blev ingen ridning idag, då jag själv inte känner mig tipp topp i kroppen.
Ilona sov hela natten i sin säng. Så det var skönt. Vaknade en gång, men kunde somna om själv.
Nu är det bara hennes öga som rinner, är rött och svullet. Hoppas att det går över snart.

Vi drog in en sväng till stan.
Det blev in på Barnen hus, där hittade vi en rosa pulka. Den ville vi ha :o)


Henrik hittade en radiostyrd bil som han köpte till Ilona. Men jag börja undra vem som ska leka med den?? Blev oxå en liten kavel, så nu kan Ilona baka pepparkakor med mig :o).

Därefter blev det rusta, som vanligt hittar man massa småsaker som man behöver.

Vi avslutade vår shopping på IKEA. Där köpte vi massa ljus, en röd lykta m.m.
Sen är det ju gott att käka korv på IKEA.

Nu ska jag ta in jullådorna och gå igenom så allt finns.
Funderar sen på att baka lite. Vi får se.

Trevlig lördag!

1 kommentar:

Malin. sa...

En sådan pulka har Michelle oxå fått,Hoppas på snö så hon kan använda dej oxå.