Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 22 januari 2010

Ljust!

Nu har jag märkt det!
Det blir allt ljusare ute nu på eftermiddagarna. Så skönt. Vi har kunnat gått ute efter mellis på jobbet. Det är härligt att få vara ute på eftermiddagarna med barnen. Man blir mycket piggare.
Efter jobbet åkte jag och handlade massa gott inför helgen. Så nu finns det godis, chips, läsk, semlor, kakor och glass :o).
Ilona har börjat med sitt fredagsmys.
Gott med popcorn.
Och en Pippi film på.
Myspys
När Ilona sover så blir det fredagsmys för oss med smågodis och Let´s Dance.

Trevlig fredagkväll!


3 kommentarer:

Evelina sa...

Ha ha ha....Det ser ut som här hemma en rosa prinsess puff att sitta på och en rosa dockvagn =) Fast lill sessan här hemma somna tidigt, fick andra svin sprutan igår så det är nog känningar av den...Själv har jag roat mig med att plocka upp vårkollektionen ÅÅHHH det är SÅ mycket fint!!! Du kommer vilja ha ALLT!!!! Kram kram Trevlig helg!!

Maigiz sa...

Ååå, vad skönt att gå ut på eftermiddagarna. Lääängtar. Jag känner mig piggare idag så vi ses på måndag. Ha en skön helg!

Stina sa...

Det låter mysigt med fredagsmys både för en liten tjej och för föräldrarna. Låter gott med smågodis också, önskar att jag hade det hemma. :)
Kram