Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 27 januari 2010

SHOPPING!

Äntligen har Me&i vårkläder kommit ut. Nu kliar det i mina shoppingfingrar :o). Och det är helt underbara fina kläder. VILL HA!!! Nu vet ni vad jag ska göra resten av dagen....JO SHOPPA!!
Fast först ska jag få i Ilona lunch, sen ska hon få sova. Hon har sovit hela natten men vaknade redan kl.6.45 i morse. Det har hon inte gjort på länge. Fast hon sov nästan hela dagen igår. Dessutom var hon super hostig, så hon fick komma i vår säng imorse. Då kräktes hon upp massa slem......bläääää.....Lillpluttan. Kollade febern, men då låg hon på 36,8. Men nu när jag kollade så hade hon 38,5 igen. Så det vart ingen feberfri dag idag. Ringde hennes förskola, och sa att hon blir hemma idag oxå. Då sa hennes fröken att det går magsjuka nu på hennes avdelning. Så då tog jag ett snabbt beslut att hon får vara hemma resten av veckan. Magsjuka vill jag inte ha hem. På fredag är jag ju ledig, och Imorgon jobbar jag bara till kl.11, så Henrik får jobba hemma på förmiddagen, och åka in till jobbet när jag kommer hem. .
Nä, usch vad jag babblar. Har inte tid att blogga, skulle ju shoppa.
Och mamma, kika in på www.meandi.se. Vilka kläder är du sugen på att handla till Ilona? :o)

Inga kommentarer: