Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 31 januari 2010

På andra tankar!

Ilona sov hela natten till kl.8 imorse. Så det var skönt. Annars har det väl varit bra än så länge, hon hostar mycket. Men det sa läkaren att det bara var bra, då hostar hon upp allt slem, och inge feber har hon. Så hoppas att det vänder nu. Jag stannar troligen hemma imorgon med henne, så hon får vila ut ordentligt.
Henrik tyckte att jag skulle åka och shoppa lite idag så jag fick annat att tänka på. Tänk vad shopping kan vara bra :o).
Var till hööks och handlade för mitt presentkort som jag fick av mamma och pappa när jag fyllde år. Blev en del fint därifrån.....så tack mamma och pappa för födelsedagspresenterna :o).
Överdragsbyxor, så jag inte fryser i stallet. Med smart dragkedja längst sidorna så det blir lätt att ta av sig innan man hoppar upp på hästen.

Bruna läderchaps

Ridstrumpor
Ridvantar.
Ett par för vintern och ett par för sommaren, ridvanten går bara till knogarna.

Ridtröja
Sen vart det lite hästgodis. Ilona drar runt på dessa påsar som är super tunga :o)
Sen åkte jag till gränby för att kika lite.
Där blev det en klänning till mig från Gina Tricot.
Köpte krokus.....
.....och engelsk pelargon.
Köpte oxå en trälåda, som jag kan ha mina kryddor i. Vart riktigt snyggt!
Ska sy en liten köksängel som ska få sitta på bänken med kryddorna. Bild kommer sen.
Tänk vad lite shopping och inredning gör det lite roligare :o).

2 kommentarer:

Mamma sa...

Det var du värd att shoppa idag gumman.

Emma sa...

Shopping är bra mot mycket! Hoppas det blir bra med Ilona och att hon slipper mer besvär av det :-( Snygga hästprylar!