Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 8 juli 2010

Bilder från dagen!

Då har vi haft en hel dag i Västerås. Henrik och pappa var ut med båten och fiskade. Jag, mamma och Ilona gick till oldermor och olderfar och hälsade på, sen var vi i lekparken och lekte en stund.

En lugn och mysig dag. Fick bara åka en omväg på vägen hem så vi inte skulle hamna mitt i power meet trafiken. Men trots det blev det även ett godisstopp i hummelsta :o).
Henrik vill visa sina muskler :o).

Mormor och Ilona
Olderfar vid sin odling av dill
Ilona fick massa pepparkakor :o).
I lekparken


Henrik fick 4 fiskar.
Men behöll bara denna stora aborre.
Den ska vi röka sen. *Mums*

Mmmmm....älskar hummelstagodiset :o)
Nu är jag trött, ska nog hoppa i säng och läsa min super duper braiga bok.
Har fastnat för Twilight sagorna. Kan inte slita mig från dom böckerna.
Och att få gotta sig med Edward Cullen ;o).

Inga kommentarer: