Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 11 juli 2010

Gekås!

Idag har vi varit in till Gekås för shopping. Ååååå....så skoj det var. Blev mycket fint :o).
Jag köpte en skinnjacka, linnen, skjorta, väska och flera tajts till mig. Till Ilona blev det regnkläder, linnen, massa leksaker. Henrik köpte massa tekniksaker och fiskegrejer. Sen blev det DVD filmer, tvättmedelburk. Och annat smått och gott :o). Vi ska tillbaka dit i veckan igen. Är inte klar. Måste kolla på hästavdelningen, skoavdelningen, inredningsavdelningen, herravdelningen och säkert massa andra avdelningar oxå. Tar bilder sen på allt vi har köpt.

Har laddad upp två bilder från Gekås, orkar inte vänta mera på de andra bilderna.

En road Micke som börjar bli trött.
Skinnjackan som Emelie håller i köpte jag oxå. Skita snygg!

Ilona höll hårt i sin lilla minidator med massa bokstäver och siffror som vi köpte till henne :o).
Längtar redan tillbaka dit, finns så mycket mera som jag vill titta på :o).
När vi kom hem så grillade vi * MYSIGT*. Men det kom världens åskväder och regnskur, så vi fick sitta inne. Men skönt med lite svalka, vi har haft 35 grader varmt här idag. Det kändes kan jag lova.
Nä, nu ska vi kolla på VM final. Om det inte regnar efter matchen så ska vi ut och spela kubb :o).

Inga kommentarer: