Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 18 juli 2010

Vår shopping!

Nu har jag packat upp och fixat det som vi har shoppat på Gekås. Så nu kommer det massa bilder :o).
6 shoppingpåsar
Lek till Ilona
Massa godis :o)
Kissarna måste ju oxå få godis
Städgrejer
För trädgården
Snyggt i tvättstugan
Hygien
Bärplockare
En liten söt till Ilona
Skärbräda och stor muffinsform
Vaxduk och dukhållare
Handdukar
Hellokitty bärpåse, två skinnväskor till mig, Mimmi necessär till Ilona och den rosa necessären till mig.
Kollegeblock och pennor inför skolan i höst.
Familjealmanacka.
Foppatofflor med märken till Ilona.
Snoddar och hårspännen.
DVD filmer
Vristlänk och hårspänne till mig.
Mitt bästa köp.
Midjekort skinnjacka. *Älskar*
Linnen och pyamas till Ilona.
Linnen och termobrallor till Henrik
Regnkläder till Ilona
Jeans till mig
Fleeceset och vantar till Ilona
Strumpor till oss alla
Leggings till mig.
Strumpbyxor till Ilona.
Till mig :o).
Bas linnen till mig. Köpte ett grått oxå, men den ligger i tvätten.
Sen köpte Henrik massa fiskegrejer och saker till båten. Och massa underkläder.
Blev inte så mycket kläder till Ilona. Jag sparar till när höstens me&i kollektion släpps i augusti :o).

3 kommentarer:

Emma sa...

Åhhh...vad avundsjuk jag blir!!! Ska ner vecka 32 då jäklar ska det shoppas. Kram

Anna Wahlström sa...

Längtar till vi kommer ner. Ska nog ta och skriva en inköpslista. Eller ja en "skulle-vilja-ha-lista" :-)

Evelina sa...

Åhh vad mycket skoj du shoppat!!! Jag vill också till Ullared.
Vi bodde på Scandic Anglais i Stockholm, alldeles brevid Humlegården. Vi tyckte det var perfekt. Det var parkeringshus i samma byggnad så vi parkerade bilen där sen gick vi runt i hela stan. Kram Evelina