Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 13 juli 2010

Lite fiske!

Vilket oväder vi hade i natt. Det dundrade, blixtrade och regnade precis hela natten. Det är fortfarande mycket varmt och kvavt. Nu började det regna igen och vi hör åskan långt bort. Men det är mysigt att bo i en stuga och höra åskan :o).

På förmiddagen var vi ner till sjön och metade. Mycket små fisk nappade. Jag fick tyvärr inget. Fisken snodde min mask tre gånger, och den fjärde gången som jag fick napp, så tappade jag fisken.
Henrik i båten
Micke metar
Pappas STORA fisk :o).
Sen på eftermiddagen åkte vi ännu en gång in till Ullared :o).
Shoppingsugna var vi......*Haha*.
Så det blev ytterligare en vagn med fina grejer :o).
Imorgon kommer farmor och Percy med husbilen. Ska bli skoj. Farmor vill oxå åka in till Ullared, så jag måste ju vara snäll och göra henne sällskap...Eller hur? :o).

Inga kommentarer: