Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 14 december 2010

Kadrilj!

Har varit i stallet och ridit världens goaste häst, Pimpim :o). Det var sista tisdagen för denna termin. Det finns en sak som jag tycker är urtråkigt att rida och det är kadrilj. Så gissa vad vi skulle rida idag?.....Jo, KADRILJ. Jag tycker att det är fint att titta på, men jag blir rätt så uttråkad att rida kadrilj själv. Dessutom fick jag och Pimpim rida sist och ensamma. Då Pimpim är lite känslig mot det andra hästarna, han blir så sur. JÄTTEKUL. Att rida själv och sist....Jaja.....jag fick i alla fall gosa med min favvo häst :o).

På lördag är det oxå sista gången för denna termin och då ska vi i alla fall hoppa. Det kallar jag ridning :o).

Nä, nu ska jag kika klart på Desperate Houswives och sen hoppa i duschen.

Inga kommentarer: