Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 9 december 2010

Nätet!

Vi har lite problem med nätet här hemma. Allt är super segt, jag som hade tänkt lägga upp en super rolig film....Jaja....får göra det imorgon. Bara att ladda upp bloggen tog en kvart :).

Det har varit en lång dag. Jobb hela dagen och sen besök på en annan förskola för att titta på ett matematikprojekt. Därefter till gränby för att handla. Och nu är man äntligen hemma. Det får bli en tidig kväll, är så trött så ögonen går i kors. Lite skönt att få sluta kl.13 imorgon. Sen blir det mys för mig och Ilona. Henrik ska på julbord med sitt jobb.

Vi börjar oxå alla bli lite sjuka här. Jag har börjat hosta och ont i halsen. Henrik klagar på ont i halsen. Ilona börjar bli snorig och hosta. Så på henne har vi startat puffning denna vecka. Henrik tyckte att hon var så loj när han hämtade henne på förskolan. Hon brukar alltid vara så pigg och fara runt som en galning. Och nu på kvällen har hon varit lite gnällig och trött. Inte likt henne. Så vi får se vad det blir av.

Vi höres imorgon och då hoppas jag att jag kan lägga ut film.

Natti natti!

Inga kommentarer: