Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 4 december 2010

Mitt pris!

Har varit i stallet och ridit ett hårt pass. Var så roligt men trött blev jag oxå. Kände av ryggen i slutet av ridningen och även nu har jag lite ont i ryggen. Men kuligt var det att rida. Jag fick Poppe idag. Vi jobbade med skänkelvikningar och galopparbete med utsåtställda hästar. Poppe blev super mjuk och fin i kroppen men han är lite känslig när man lägger på skänkel för mycket eller spöt, så några kickar vart de. Man får prata mycket med rösten, då går han jätte fint.

Efter stallet åkte jag och hämtade ut mitt pris som jag vann i fototävlingen för Buzzador.
Sex styckna tandkrämstuber från Sensodyne fick jag :o). Så Maggan du får 3st :o).
Nu ska vi julstöka lite här hemma och bara ta det lugnt.
Trevlig lördagkväll!