Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 28 december 2010

PM!

Nu har jag suttit hela kvällen och skrivit klart mitt sista PM för denna kurs. Riktigt skönt faktiskt, men jag är så trött i ögonen. Känns som att dom går i kors snart. Rätt så tungt att sitta koncentrerad framför datorn flera timmar. Nu ska jag bara kontrolläsa mitt PM 100 gånger innan jag vågar släppa det. Men det gör jag imorgon när jag känner mig piggare. Har alltid sådan ångest när jag ska lämna in ett arbete. Måste läsa det flera gånger innan jag känner mig nöjd......Jaja...men det känns skönt att man börjar bli klar med alla uppgifter. Har bara en uppgift kvar sen att göra. Det är att skriva ner min kunskap efter den här kursen och hur jag kan arbeta vidare med det som jag har lärt mig. Men nu har jag faktiskt semester onsdag och torsdag. HÄRLIGT!

Dags att hoppa i säng för nu går ögonen i kors.
Natti natti!

Inga kommentarer: