Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 1 december 2010

Lärorik dag!

Idag har jag varit på möte hela dagen. Studiedag för lagledare. Det har varit en toppen dag, med många lärorika diskussioner. Var faktiskt lite skönt att sitta inne idag i denna kyla. Bilen visade -23 grader imorse när jag åkte...Brrrr.

Imorgon ska jag på chefsmöte och prata om mitt skolarbete och photostory. Har nu fixat klart mina filmer som jag ska visa och skrivit ner lite av det jag vill säga. Är inte så nervös över att prata, mer nervös över att jag ska glömma bort något som jag vill säga. Jag har ju ett rum fullt med chefer och rektorer då vill man att allt ska vara perfekt. Men det blir nog bra det här. Ni kan ju tänka på mig kl.8.30 :o).

Nä, nu ska det ätas lussebullar och drickas glögg framför brasan. Sen väntas Grey´s Anatmoy.

Höres imorgon och då ska jag berätta hur min dag har varit :o).

Inga kommentarer: