Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 2 december 2010

Toppen dag!

Åååå...Det gick super bra imorse. Var lite nervös, men när jag väl stod där upp så släppte allt. Fick mycket fint beröm av alla chefer. Blev presenterad för många chefer och rektorer i Uppsala kommun. Dessutom många spännande frågor om hur jag ser på nya läroplanen, mitt arbete och min inspiration med barnen. Blev till och med bokad av två skolor och två förskolor som ville att jag kommer och föreläser för dom :o). Så roligt att man kan göra karriär inom förskolan/skolan. *Spännande*. Var så lycklig när jag gick därifrån. Älskar mitt jobb!!

Men nu är jag helt slut.....även om det har varit en toppen dag så är min hjärna slutkörd.
Ilona har oxå haft en toppen dag. Morfar var här i stan och jobbade så han hämtade Ilona på förskolan och sen fick dom leka på eftermiddagen. Det var en lycklig Ilona. Det första hon sa när jag kom hem var "Morfar här". Åka till mormor och morfar imorgon, men sova först". Sötnos :o).

Nu får det nog bli lite glögg och gos med Henrik. För det förtjänar jag efter den här dagen :o).

4 kommentarer:

Anonym sa...

Duktiga du! Vart var du förresten? Kram/Anna

Emma sa...

Låter jätte roligt och spännande! Vad heter kursen som du har läst?

Emma sa...

Molle bor med sin husse(mitt ex) och Saga bor ute på landet hos en familj och jobbar med att valla får, henne hade vi bara som "jourhund".

Kul att kunna göra lite annat oxå inom branchen, måste vara utvecklande :-)

Maigiz sa...

Du e så himla bäst! <3