Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 16 december 2010

Teater!

Nu så är man hemma efter en lång dag på jobbet. Har dessutom käkat julmat två gånger idag. Så mumsigt :o). Nu är man proppmät. Vilken snöväder det är oxå. Fick skotta fram bilen när jag skulle åka hem från kvällsmötet, och det gick inte fort hem. Att köra i snömådd är inge skoj. Och som vanligt har dom INTE plogat vår gata. Det vara bara att gasa och hoppas att man kan ta sig fram till huset. Kommer det mer snö i natt och plogbilen inte har varit här, då blir det nog svårt att komma till jobbet. Återstår att se.

Men idag var det sista kvällsmötet för detta år. Så nu är det bara lugna puckar fram till julledighet. Härligt!! Och imorgon har vi JULFEST på jobbet. Ska bli kuligt, men jag vet inte vad jag ska ha på mig. Jo.....jag vet vilka skor.....kanske räcker det eller?

Ilona har varit på teater idag och tittat på Guldlock. Det hade gått mycket bra, och Ilona tyckte det var sååå spännande. Hon har tydligen berättat massor för Henrik om teatern. Jag hoppas att jag får höra imorgon :o).
Nä, nu ska jag hoppa i säng.
Natti natti!

Inga kommentarer: