Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 8 februari 2011

Canvastavlor!

Nu är Ilona i tipp topp form. Äter massor och busar för fullt. Så imorgon blir det förskola och jobb för vår del. Men vi har rätt så mysigt här hemma. Jag har en dotter som älskar att pyssla precis som jag :o).

Idag började vi måla våra canvastavlor som jag har köpt på panduro. Två tavlor som vi rollade rosa. Just nu ligger dom på tork. Därefter ska vi göra hand och fotavtryck i svart på tavlorna. Sen ska dom få hänga i Ilonas rum. Fint va :o).
Materialsats från panduro med rosa, blå och svart färg + 2 canvastavlor.
Visar bild sen när dom är helt klara.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad gulligt! Ska ni gora hela familjens hander/fotter eller bara Ilonas?

Anna Wahlström sa...

Snygga tavlor, kommer säkert bli jättefina när de är klara!
Felizia är lite småförkyld fortfarande, Rober är frisk men mitt halsont och min hosta verkar inte bli bättre, snarare tvärtom... Men kämpar på den här veckan iaf så får vi se. Är det inte bättre efter helgen så är jag nog hemma några dagar.
Du och Henrik har inte blivit smittade av Ilona?
Hoppas allt är bra på jobbet!
Kram :-)