Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 25 februari 2011

Örontermometer!

Då var det fredag! Veckan har gått i rasande fart som vanligt....... Ilona mår lite bättre idag. Fortfarande feber men inte lika hög och hostan är inte lika intensiv. Igår andades hon så tungt.

Jag började jobba kl. 11 idag så det var en lång sovmorgon. Perfekt att kunna få gosa med Ilona innan man skulle iväg. Dessutom sov Ilona hela natten, så det var skönt. Innan jag åkte till jobbet körde jag inom gränby för att köpa en örontermometer. Den är jätte bra. Man får tempen på 1 sek.
Efter jobbet åkte jag inom MC Donkan. Hade lovat cheeseburgare till Ilona. Men Donken slarvade bort min mat. Och dom sa att jag bara behövde vänta ett par minuter på maten. Jag satt en kvart i bilen och väntade. Tillslut sa jag till att jag har väntat för länge, så jag fick pengarna tillbaka + maten. Så det var gott med gratismat idag :o).

Nu blir det soffläge och Let´s Dance.

Trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

Maggan sa...

Vilken tur att min son inte jobbar där längre :)