Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 10 februari 2011

Ingen klädvisning!

Idag hämtade jag ut mitt härliga paket från me&i. Mycket fina vår och sommarkläder. Men jag har tyvärr inte hunnit med nå klädprovning här hemma. Jag vara bara hem och vände för att sen åka in på kvällsmöte. Så bilder på kläderna får komma i helgen :o).

Ja, annars har dagen rullat på som vanligt. Har ju fått ett härligt snöväder....NOT!! Usch....när ska det bli vår? Riktig trött på det här.

Imorgon är det fredag....NICE! Sen får vi se vad som händer i helgen. Blir förmodligen en tripp till Västerås.

Nä, nu är jag trött funderar på att ta en dusch och sen hoppa i säng för att läsa lite. Har jag sagt att jag håller på att läsa första boken i Twilight sagan? Och har jag sagt att det är tredje gången jag läser den boken? :o).

Inga kommentarer: